REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Krajowa Informacja Skarbowa w swojej interpretacji wyjaśniła, że nagrody wypłacane przez wnioskodawców uczestnikom akcji promocyjnej nie kwalifikują się do zwolnienia z opodatkowania na mocy art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) uznała, że wydatki związane z wynagrodzeniem ambasadora z tytułu umowy o współpracę nie mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów, ponieważ nie zostało wykazane bezpośrednie powiązanie wydatków z uzyskiwaniem przychodów przez spółkę.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) wyjaśniła, że nagrody uzyskane w promocji przez przedsiębiorców będących osobami prawnymi stanowią dla nich przychód z prowadzonej działalności gospodarczej i nie generują obowiązków płatnika dla organizatora promocji.
Dyrektor KIS potwierdził, że Miasto nie może odliczyć podatku VAT od kosztów promocji i zarządzania projektem, ponieważ realizacja projektu nie jest związana z czynnościami opodatkowanymi.
REKLAMA
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) wydał interpretację indywidualną, w której wyjaśnił, że koszty organizacji konkursu mogą być zaliczone przez spółkę do kosztów uzyskania przychodów, pod warunkiem spełnienia określonych wymagań.
Interpretacja indywidualna z dnia 17 stycznia 2023 r. dotyczyła pytania, czy środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji marketingowej mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o CIT.
REKLAMA
REKLAMA