REKLAMA
Zarejestruj się
REKLAMA
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) uznała, że wydatki związane z wynagrodzeniem ambasadora z tytułu umowy o współpracę nie mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów, ponieważ nie zostało wykazane bezpośrednie powiązanie wydatków z uzyskiwaniem przychodów przez spółkę.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) w swojej interpretacji wyjaśniła, że wydatki poniesione na organizację eventu promującego usługi ESG mogą stanowić koszty uzyskania przychodu.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) w swojej interpretacji wyjaśniła, że dochody uzyskiwane przez podatnika pochodzące z wyświetlania reklam podlegają opodatkowaniu VAT.
Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) w swojej interpretacji wyjaśniła, że faktury wystawiane z tytułu udostępniania powierzchni reklamowej na stronie internetowej nie muszą być oznaczone symbolem GTU 12.
REKLAMA
Wydatki spółki związane z prowadzeniem bloga nie mogą być uznane za koszty uzyskania przychodów - uznał Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej.
Dyrektor KIS potwierdził, że osiągnięty przez Wnioskodawcę przychód z tytułu odtwarzania reklam należy zaliczyć do przychodów z innych źródeł, o których mowa w art. 20 ust. 1 w związku z art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Przychody te należy wykazać w zeznaniu podatkowym PIT-36.
Dyrektor KIS potwierdził, że uzyskiwane przychody z tytułu świadczenia usług sklasyfikowanych wg PKWiU 63.11.20.0 - polegających na udostępnianiu miejsca na reklamy w aplikacjach - jest opodatkowanie stawką 8,5% stawką ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.
Dyrektor KIS potwierdził, że wydatki na stylizację paznokci u kosmetyczki mają związek przyczynowo-skutkowy z uzyskiwaniem przychodów z prowadzonej działalności, są kosztami prowadzonej działalności i powinny być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów.
REKLAMA
REKLAMA