REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Logo

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Czy wydatki na gadżety reklamowe można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?

Krajowa Informacja Skarbowa (KIS) potwierdziła, że wydatki na zakup gadżetów reklamowych, przekazywanych nieodpłatnie odbiorcom, mogą zostać uznane za koszty reklamowe. Takie wydatki mogą być zaliczone do pośrednich kosztów uzyskania przychodów, potrącalnych w dacie ich poniesienia zgodnie z art. 15 ust. 4d ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

Czy wydatek na odzież służbową pracowników może być zaliczony do kosztów podatkowych spółki?

Artykuł przedstawia interpretację Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) dotyczącą kosztów związanych z zakupem i używaniem odzieży służbowej przez pracowników. KIS stwierdza, że wydatki te mogą być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów, jeśli pracownik ma obowiązek korzystania z niej na podstawie wewnętrznych przepisów pracodawcy. Artykuł omawia również definicję ubioru służbowego oraz jego charakterystyczne cechy. Interpretacja ta ma istotne znaczenie dla pracodawców i organów administracji skarbowej.

Czy licencja na logo międzynarodowego programu edukacyjnego podlega opodatkowaniu w Polsce? -

Interpretacja Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) dotyczy pytania, czy wynagrodzenie za prawo do wykorzystywania logo IB w materiałach promocyjnych i informacyjnych, ujęte w rocznej opłacie abonamentowej uiszczanej przez Wnioskodawcę, będzie podlegać opodatkowaniu w Polsce podatkiem u źródła, stosownie do art. 21 ust. 1 pkt 1 ustawy o CIT.

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA