Czy wydatki na promocję online kwalifikują się do ulgi na ekspansję?

REKLAMA
REKLAMA
Wydatki na promocję, a ulga na ekspansję
Wnioskodawca, będąc polskim rezydentem podatkowym, prowadzi działalność gospodarczą związaną z produkcją i sprzedażą wyrobów jubilerskich oraz usługami z zakresu naprawy biżuterii. Aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów, planuje inwestować w działania promocyjne w internecie oraz innych mediach społecznościowych. Zastanawia się nad możliwością odliczenia tych wydatków od podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), korzystając z tzw. "ulgi na ekspansję" zgodnie z art. 26gb ustawy o PIT.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
Komentarze(0)
Pokaż: