Czy wydatki na program motywacyjno-lojalnościowy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
REKLAMA
REKLAMA
Program motywacyjno-lojalnościowy, a CIT
Wnioskodawcą jest spółka z siedzibą w Polsce, prowadząca działalność opodatkowaną podatkiem VAT. Spółka planuje zorganizować program motywacyjno-lojalnościowy w celu promocji i reklamy swojej marki oraz zwiększenia sprzedaży. W ramach programu, spółka zamierza oferować klientom zagraniczną wycieczkę dla dwóch osób za symboliczną opłatę 1 zł, przy czym koszt wycieczki ma zostać poniesiony przez spółkę. Spółka zamierza zaliczyć koszty związane z organizacją wycieczki do kosztów uzyskania przychodów.
Treść jest dostępna bezpłatnie,
wystarczy zarejestrować się w serwisie
Załóż konto aby otrzymać dostęp do pełnej bazy artykułów oraz wszystkich narzędzi
Posiadasz już konto? Zaloguj się.REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA